fredag 6. juli 2012

Fransk inspirert

 
I sist innlegg gløymde eg å legge inn bilde av den nye veska/mappa mi . Her er ho oppi nye korga mi. Korga kjøpte eg på ein lokal matbutikk. For 8€ !!! Den er i bruk når me handler brød og slikt. Den er nok beregna til det. For eg som mellom anna er hekta på korger var det eit lite kupp igjen!!!

Ellers blir det litt handarbeid inni mellom. Me nyt solrike dager.

Ellers prøver eg eit nyt program igjen når eg no blogger frå iPad. Denne gangen bruker eg Blogsy. Sist var det Blogger.

Klem lilla dør.

Ha fortsatt fine sommerdager.

Liten helsing til dei heime hjå meg ......husk blomane mine :) dokke er go'e . Mamma klem

 

5 kommentarer:

  1. Dette ser kjekt ut, snart er vi og på veg til endå meir sol og varme��
    Eg gleder meg til det!

    Så fint broderi du har med deg, kvar kan ein få kjøpt det?

    Nyt sommardagane, det gjer vi!

    Solklem

    SvarSlett
  2. Så fin kurv du har kjøpt! Frankrike er et herlig land :-)

    SvarSlett
  3. Haha! :) Ja, blomstene blir vannet til besteevne... ;) Det ser ut som dokk nyt dagene, og det er bra! :) Kos dokk! :)

    Ragnhild

    SvarSlett
  4. Det ser ut som dere har det flott.Korga var flott den , og broodet såg kjempegodt ut.Kos dere. MR

    SvarSlett
  5. Herlig med ferie.
    Visst dere fortsatt har ferie, så får dere nyte den, samme hvor dere er.
    Noen ganger syne jeg det er godt med ferie heime. Men ikke slik som det er nå,med omtrent bare regne. Reiser snart en tur litt lenger sør og håper på finvær, selv om de nå melder regn der også. Vi får nå se.
    Det var ei herlig korg. Stod å såg på ei i Tønsberg, men det nyttet ikke å få plass til den på motorsykkelen. Så da får en se om en finner noe et annet sted.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett