onsdag 4. juli 2012

Feriedager

Ein liten hilsen frå Fankrike og ein test på om eg får til å blogge frå iPad. Vi nyt dagane og strandlivet. Har heklearbeid med på stranda. Mange les men eg synest å hekle er kjekkare:). Kan bli vant med dette livet. I går leigde me solstola der det følgde med calling-knapp viss vi trengt noko frå kafeen..... Har man ferie så har man ferie. Tenk å få servert cappoccino og kaldt vant ved strandstolen :). Litt shopping......fekk meg ei lita veske/mappe til ting og tang. I flott Provecemotiv og farger......fargerikt

4 kommentarer:

  1. Åhhhh, dette ser godt ut! Eg gleder meg til dager i sol og varme☺

    SvarSlett
  2. Ååå, det såg jo fantastisk ut! :) Kos dokk masse!!! Her regne det bare ;) men me nyt dagane me og :) Klem blomstervanneren heime ;)

    SvarSlett
  3. Åååhhhh dette så herlig ut. Kos deg, det er ikke noe vær hjemme å lengte til.....
    Klem fra Tine

    SvarSlett
  4. Nyt ferien! Fine bilder! Jeg har vært på Panduro i Stavanger:-) Takk for tipset. Hilsen Siri:-)

    SvarSlett