søndag 4. mars 2012

Vårdag


Har fått vore ut nytt den flotte vårdagen ( litt kaldt). Eg har mellom anna dekorert "bjørketreet" mitt på trappa. Bjørketreet laga eg for nokre år sidan ved å surra store greiner av bjørk til eit søyletrefasong. Har brukte det på trappa med julelys i desember og pynta det med gåsungar no mars /april. 


Treet før eg fekk pynta det. Med putta greine med gåsunger under strengane eg hadde surra treet med.




 Tid til kaffipausa er viktig. Kjekt no når eg kan nyte det ute....det liker eg.




 Det vårast i hagen og. Her er det påskeliljer.


 I grunnen flott med slike fridager der ein kan gjere det ein har lyst til og fylle batteria. Eg fått gått ein flott tur og  i dag. Bare velstand.  Motivet her er frå ein kjøkken håndduk eg broderte etter eit amerikansk mønster med fritt oversett tekst. Ikkje mange amerikanske høner som leser Jærbladet.


Glimt frå hønene mine i hagen som titta fram frå busken etter ein vinterdvale der:)))
God søndag.

Klem Lilladør

4 kommentarer:

  1. Ja, det er kjekt med ein vårleg søndag.
    Så flott bjørka di vart! og broderiet er toppen;o)

    Eg har nett hatt ein frisk tur på Brandsøyåsen, det gjer godt for både kropp og sjel!
    Puste litt tungt i bakkane og få løn for strevet; å nyte den flotte utsikta på toppen;o)

    Det er go'søndag for oss begge i dag!

    Solklem

    SvarSlett
  2. Herlig vårstemning på trappa di og det bjørketreet med gåsunger var nydelig.
    Fin søndagskveld til deg.
    Klem fra Tine

    SvarSlett
  3. Vi har vore på vårtegnjakt også idag. Det gjev håp om at ei anna årstid er i vente.
    Nydelig bjørketre du har. Super idè.

    Ha gode dager!

    KariLklem:)

    SvarSlett
  4. Så flott treet vart.No kjem våren:)

    SvarSlett