torsdag 1. mars 2012

Sitteunderlag


 Strikkeforeningen møttest igår. Då var vi hjå Ullrommet.....tenk alt det flotte garnet med då me kunne sjå, ta og føle på. Tradisjonen tru måtte eg bare ha litt garn:))).  Mellom anna kjøpte eg ryegarn av mohair.  To nøster som eg hekla til to sitteunderlag i løpet av kvelden.  Brukte hendene som heklekrok. Kjempe artig og enkelt å få til. Og i tlllegg var det mjukt og godt å arbeide med.  Sjå her ; Ullrommet.


Her  held eg på med andre omgangen:)


Idag måtte eg bare prøve dei på benken på trappa.


Og i korgstolen.


Kaffien smaka som vanleg.




Sitteunderlaga heng no klar til bruk i gangen. Dei passa godt atått den lilla arbeidsdøra mi.
Igrunnen veldig gildt å lage slike ting ein blir ferdig med før ein nesten har byrja av og til. Eg fekk lært endå ein teknikk til denne kvelden men det kjem eg tilbake til ....


Klem Lilladør

Med bilde av hortensiaen min i stova......eg trur nesten hortensia er faborittblomen min.

3 kommentarer:

  1. Så fine disse var. Det garnet så veldig kjekt ut og så likte jeg godt fargen. Hortensia er en av mine favoritter også, det er bare det at jeg glemmer å vanne de..... så de har ikke så lang levetid etter at de er kommet innenfor hos meg ;)
    Men fine er de :))
    Klem fra Tine

    SvarSlett
  2. Desse såg gode ut! Fine i fargen er dei og. - Heilt Kari!;o)

    At hortensia er din blome, det har eg tenkt lenge......;o)

    God helg!

    Solklem;o)

    SvarSlett
  3. Så fine dei blei på trappa di. Håper du får kosa deg med dei framover våren.

    SvarSlett