fredag 11. november 2011

Gode venner


 Dompappen!!! Laga av ull i grått, rødt og svart. Eg synest det passer godt saman med snømennene mine. Gildt å lage snømenn.  Då kan ein lage personlighet på dei.  Kvar blir ein orginal, ingen kopier:)


Venter på snø og kulde.


Med strikka ulljakke. Har sikkert fått med seg at det er mote med heimespøta klær i år.


Sammen er me goè......sjølv om nokon er i ferd med å smelte....


Glad i deg....... du smeltar meg! Er ein anna måte sjå det på.




Mangler du julekuler finn du det gjerne på snømannen. Ser ut som han har fanga opp ein god del!



3 kommentarer:

  1. Desse snømennene er bare so flotte:) Gle meg til å sjå dei live når dei kjem til Florø :)

    Klem Laila

    SvarSlett
  2. Eg heng meg på kommentaren til Laila!

    Dette blir spennande;o)

    Solklem

    SvarSlett
  3. Utrolig kjekke snømenn, kjempeflott han som smelter :)
    Blir glad av å se på dei :) :)

    Klem Hege

    SvarSlett