mandag 24. oktober 2011

Strikka kantar/skråbånd




 Eg har strikka meg ein rull på 6 meter kantar til teppet mitt. Strikka det i restegarn med litt sjatering i grått. Har testa det så vidt ut på teppet, det skal gå bra det. Men sjølvsagt går det an bruke stoffkant.  Men eg fekk bare lyst prøve. Alltid gildt med litt ny vri:)))


Så no er det bare siste verket igjen på teppet . Å sy kantane og snøkrystallane på.  Ferdig quilta er det og.....bare velstand. Klar til nytt prosjekt... Det blir nok juletreteppe og evnt, ein adventskalender.



2 kommentarer:

  1. Gle meg til å sjå det ferdige teppe , var på brukt butikk i dag og fant meg noe til snøkrystaller , dette blir spennende. Klem Laila

    SvarSlett
  2. What's up, just wanted to tell you, I liked this post. It was practical. Keep on posting!

    Here is my weblog - exercise ball

    SvarSlett