fredag 30. juni 2023

Kjoler brukt av fleire generasjonar


Denne kjolen sydde mi mor til meg. Så den er 64 år og like fin i stoffet ennå. den brukte mine døtre og no mitt barnebarn. Fantastisk spør du meg.


Underkjole eg hadde, mor som har sydd


Min kjole, i kraftig fint kvitt stoff...


Denne kjole har eg brukt og mine døtre. Snart kan barnbarna mitt bruke den.


Mamma sydde denne til mi eldste datter for over 30 år sidan.....



Mamma sydde denne og til eldste dattera min men vart brukt av begge døtrene mine.... også klar for ny generasjon



 Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Dette er stas. Så kjekt at kjolene/klærne kan brukes i flere generasjoner. Slik er det her i familien også så dette heier jeg på. Her har snøen lagt seg, og med ett ble det lysere. De er også fint!

    Ønsker deg fine novemberdager!

    Klem Ingunn

    SvarSlett