mandag 26. september 2022

Endå ein Sweaterno.14


 sSweater no14. strikka i Sandnes tynn silk mohair 2 tråder og ein tråd Arwetta. Totalt 470 gr brukte eg. strikka på pinner nr 6



Klar til bruk.... 



Har vore bilstrikk mellom anna. Eg strikka den ferdig då eg var på ein biltur til Danmark no i september.


Bilde over er sunday garn og tynn silk mohair fra Sandnes garn

Prøvde fleire alternativ til den organge fargen men valget vart arweeta  filcolana den var frisk samtid dempa og varm. Akkurat slik eg hadde sett føre meg. Så det vart Arwetta og tynn silk mohair fra Sandnes. Sandnes garnet fann me i reste korga på garnutsalget til Sandnes garn.

Brukte dette som er på bilde under her.




Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Nydelig genser.
    En tråd med mohair er alltid flott... Det har jeg strikket mye også. Det gjør genseren spesielt myk og du kan variere fargen fantastisk.
    Du gjorde en bra jobb.
    Og Danmark høres veldig bra ut.
    Mange hilsener til deg. Viola

    SvarSlett