tirsdag 9. august 2022

Innom Oslo og Kathrines quiltestue


Var innom Kathrines Quiltestue i sommar. Deler litt inspirasjon... dette teppet som hang ved inngangen fekk eg lyst å sy av all Kaffe Fasset stoffet eg har liggande..... men det står ikke fyrst i køen. Har litt bestillinger inne..... bestemorsøm


Mykje fint....



Laura Heine design



Denne stoffpakken vart med heim. Kan motstå alt unntat fristelser. Det enda med at heile syklubben min kjøpte lik så no blir det teppe sying i haust på klubbkveldane.  


Her ein variant av teppet som pute


Denne har eg veldig lyst starte med ..... blir fin på hytta og som øvelse på denne teknikken.






Dette hadde vert kjekt å syd ein gong.... Må starte med samle motivstoff.  

Klem 
Lilla dør


1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se resultater! Lykke til med arbeidet. Nå har du mye å glede deg til utover høsten og vinteren. Og jeg kjøper garn.....

    Klem Ingunn

    SvarSlett