lørdag 12. mars 2022

Tante er 97 år...fantastisk alder og sjå noko av det ho held på med....



Desse fine barnesokkane fekk eg her om dagen hjå tante saman med vottane, sjå bilder lenger nede i innlegget. I ein alder av 97 har ho virkelig gleden av strikke og lager sine eigne farge- og mønster kombinasjoner. Eg er imponert...håper eg har arva nokre av desse genene :))).



Tante ville eg skulle ha desse strikka barnsokkane på hytta til "utlån" til barnbarn. I likhet med at vi har ei korg med tjukke sokker til oss vaksne. God ide. Tusen takk tante dei kjem nok til å varme dei håpefulle når dei er på hytta.



Nytt par sokka på pinnsane. Ikkje verst å ta fram strikket etter at ho hadde laga vaflar og hatt 97 års dag.


På rekke og rad.




 

Kjekt å få være med å feire deg......

Klem
Lilla dør





1 kommentar:

  1. Slik håper jeg det blir med oss også. Mor strikka på selbuvotter den dagen hun døde, og jeg gjorde dem ferdige og tok dem i bruk. Å strikke gir mestring og livsglede. Tanta di har skjønt det og er heldig som kan bruke hender og hjerne i en slik høy alder. Du må hilse!

    Ønsker deg og tante ei fin uke!

    SvarSlett