torsdag 17. februar 2022

Osakasjal


Se dette fantastisk fine sjalet som eg no har fått ferdig. Takka dere ei god venninne som tilbaud seg å strikke det på maskin for meg......eller var det eg som spurte?:)))


Ito silkegarn. Fekk denne strikke-kiten som gåve for ei tid tilbake.






Her starta eg med håndstrikk for ca to år siden vart liggande i ufo korga men er no ferdig. Som sagt strikka på strikkemaskin. Denne spede start klarte eg å rekke opp igjen.



Nydelig fargar



Klar til bruk......gler meg. Blir nok ein favorit




 Tusen takk for garn og strikkehjelp!!!!

Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Nydelig sjal! Godt du fikk det ferdig og kan ta det i bruk! Tror nok det var lurt å få det strikka på maskin. Flotte tulipaner på det forrige innlegget ditt også. Her har vi nettopp fått snø og gleder oss over vinteren.

    Klem

    SvarSlett
  2. Lekkert skjerf i Kari farger. Nydelig garn å bruke i strikkemaskinen. Håper du får mye glede av det.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett