søndag 29. august 2021

Ny sofa i heimen


Ein sofa med Designers Guild-stoff har lenge vore på ønskelista mi,  uten det har lykkast av mange grunnar. Dei er dyre og vanskelege å få tak i. Her i sommar kom ei av mine håpefulle over dette sofa trekket på netthandel. Fyrst måtte eg  få fatt  i ein toseter Karstad fra Ikea...... utgått  modell . Jippi fann ein fin og lite bruk på Finn.no . Så då var det bare å bestille sjølve sofatrekket. Eg var veldig spent før eg fekk trekket i posten. Eg vart knallfornøgd.  Trekket er i 100% lin i stoffet Delft flower til Designers Guild.
.



 
Må innrømme eg kjøpte litt ekstra stoff. Blir kanskje teppe, stoff til ein stol, eller pute? Har iallfall ein plan.


Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Wow...dette var knall! Skal undersøke om jeg får tak i det her i tyskland, eller snart i Holland. Har en slik Ikea sofa stående i et sjelden brukt eks-barnerom nemlig:-)
    Ellers har jeg kjøpt sengesett i dette design til datteren min. Ikke i lin da men satin. Rådyrt i forhold til andre men absolutt pengene verdt og hun har absolutt "fortjent" en ekstra oppmerksomhet;-)
    Hilsen fra et regntungt sør tyskland (synes det holder nå...har det gjort lenge igrunnen;-) )
    Annette

    SvarSlett