fredag 9. april 2021

Strikka garderobe til tinytilli dukkene mine



Eg kjøpte med eit oppskriftshefte fra Nøtteliten på strikka garderobe til dukkene. Eg hadde 4 nøster med bomullsgarn som passa i pinnestrørrelse til oppskrifta. Eg strikka opp dei.... siste rest brukte eg til å strikke eit teppe til dei.


Fekk sydd ei dukke til.... kjekt å bruke opp restane og...... totalt laga 4 stykk no. Blir truleg fleire :) 



Heile gjengen samla...klare for bestemorgulla


"show and tell" 
på dei ulike plaga....... kanskje kan eg prøve meg å sy litt seinare. Nett no har eg fått kledd opp  alle dukkene i bomullstrikk og litt ull. 






Enkle plagg til å mikse klær på dei ulike dokkene.


Desse stikka eg i ull, resten var bomullsgarn




 Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. åå, helledussen så søte! God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Åååå...De var da søøøøte! Frister igrunnen til å prøve meg på det samme i løpet av våren. Takk for inspirasjon!
    God helg til deg og dine
    Annette fra "sør"

    SvarSlett