onsdag 31. mars 2021

Gule merinoull gensarar til påske


Eg strikka to slike gensarar no rett før påske.  Strikka i merino ekstra fin frå Drops. Varm og fin gulfarge. Til mønster brukte eg bamse genser mønsteret til Petitknit.  Strikka dei i størrelse 6 til 9 mnd, men eg justere litt på lengden. Eg strikka to gule påskegensarar til jentebestemorgulla i fjor.... eg liker slike "prosjekt".
.

Hadde planer om brodere enten kylling eller hare men fann ut den vart for mykje påskepreg på den med tanke på vidare bruk. Ikkje vart det bamse ansikt på den heller .......kjekt med forandring.







Same størrelse, eg føler nesten eg har fått tvillinger i heimen, tenk to barnebarn i løpet av ein god månad i haust....heldige meg. 
Eg fekk litt tidsnød på strikkinga på  den siste genseren  pga føringar med nye hytteregler. Hadde planer om strikke den siste genseren på vei mot hytta men plutselig vart den planen skrinlagt:))) men genseren var klar. Til og med tid å vaske den før eg reiste .....



Eg tru dette er den 6 bamsegenseren (minst) eg strikkar til bestemorgulla. Kjekt når eg ser dei blir flittig  brukt.


 Klem 
Bestemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar