søndag 31. januar 2021

Kristtorn genser


Har strikka ein genser til meg sjølv....det er ikke ofte. Egostrikk som det blir kalla..... eg falt slik for denne "julegenseren". her før jul men tydelig at det var mange som ville strikke i lett lopi garn ellers så var det produsert for lite. Eg mangla eit nøste i den grønne fargen men det ordna seg til slutt. 
 

Dette var et perfekt bil og ferie prosjekt i jula





Klar for juleferie og romjul på hytta reiste eg med nytt strikk ( hadde sjølvsagt fleire strikk med :))))

 


 


Genseren er strikka i Lett lopi  på pinna nr 5. I lysegrå farge og flaskegrønn 1407 



Mykje mønster strikk på bærestykke....vart varmt og godt.... prøvde den i dag i snøen. Hatt familiedag ute.....




Rimmen design (Dragger Danmark)



I utgangspunkt skulle det være julegenser. Kristorngenser med røde bær ( i djup rød nr 1409) eg prøvde å sy på bær litt men fann ut at eg ville vente til jul igjen. Kan sy på då ....då blir det julegenseren min i 2021. 


Franske knutar.


Eg kjem til ha mykje glede av den i vinter både her på Jæren og på hytta. 


Klem
Lilla dør


1 kommentar:

  1. Oiii, denne var fiiiiin!
    Endel egostrikk for meg også for tiden etter laaaang pause
    Hilsen Annette

    SvarSlett