søndag 23. februar 2020

Påskelue


Har strikka påskelue til ei avbestemorgulla mine :). Håper ho vil like den, den er iallfall mjuk, varm og original, Finnes ikkje mange av denne. Inspirasjonen min var ein gryteklut ei av mine kollegaer hadde strikka. 


 Srikka den i Merinoull fargen spirende gress av spøtegarn som bunnfarge. Kyllingane er spøta i mohair luxe. Ved å spøte kyllingene i mohair vart dei litt pjuskete og mjuke som kyllinger er :)))



Strikka på liten rundpinne pinne nr 3 i rullekanten og reste på pinne nr 3,5.
La opp 92 masker.


Blir fin saman med dette gule børsta alpakkagarnet..... kanskje eg må strikke noko av det. Eg er inn i ein periode der eg vil prøve gjere ferdig ting og /eller strikke fra garnlageret mitt.


Dusken kjøpte eg hjå Idestova på Bryne. Dei hadde ulike typar og sjølvsagt likte eg best den ekte og dyraste.  Var både mjukast og mest pjuskete :). Den er festa med trykk knapp. slik den enkelt kan flyttast fra lue til lue.


Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Så artig barnelue! Denne blir det nok kjekt å bruke framover nå,
    og særlig i påska!
    Ønsker deg ei fin tid framover

    Inger G.

    SvarSlett
  2. Så artig med noe originalt! Liker den lua! Vil tro den faller i smak. Det er snart tida for påskekyllinger. Fineste tida nå utover. I dag har vi hatt en flott dag med sol og nysnø. Den verste vinden har også løya.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett