lørdag 28. desember 2019

Dokkeklær til "baby liten"


Her er baby liten og eigaren av dokka - "bestemorgullet". Denne hua sydde eg til nissefesten i barnehagen no i starten av desember.


Strikka litt.... strikka dei i ribb då blir dei lett og tøyelige å kle på for ein to-åring. Dokka er litt mindre enn BabyBorn så eg måtte strikke dei litt på måfå men eg håper det gjekk greit. ( har ikkje fått testa kleda ennå)





Eg sydde ein sovepose av noko gamalt eg hadde liggande sidan mine prinsesser var små. I grunnen greit å ha eit stofflager.



Passa perfekt opp i vogna til bestemorgullet




Skjørt likt dokkemora sitt


Klem
Bestemor og Lilla dør

1 kommentar:

  1. Så koselig med dokkeklær! Jeg er mormor til ei jente på 2 år som liker å leike med dokker. STAS!

    Riktig godt nytt år fra Ingunn

    SvarSlett