søndag 7. juli 2019

"Man tager hva man haver"


  I morgon ventar eg besøk av bestemorgullet.. klart bestemor må ha seng til "babyen" hennar. Så eg fann ein trekasse her på hytta og la ein handuk i botnen og sydde dynetrekk og pute. Sjølvsagt har eg symaskin med meg på ferie......når eg har 4 veker ferie. Litt stoffrestar og :)))


 Dynetrekket er blafre-stoff frå stofflaget. Har vore gjennom modingsfasen.



Håper dukkebabyen hennes vil trivast i den nye senga. Viktig med seng og bestemor hadde stor glede av å sy det. Ein blir vist aldri for gamal for dokker.

Klem bestemor







1 kommentar:

  1. Nydelig... så deilig var farger og mønster.
    God ferie fortsatt... jeg ønsker for deg at solen skal skinne, og flotte, små hvite skyer for å bevege seg i himmelen. Hilsen til deg.

    SvarSlett