søndag 23. juni 2019

Lin servietter til brudlaup


Gleder meg stort at me har hatt brudlaup igjen..... tradisjonen tru må det bli linservietter. Kjekke å sy og kjekt å ha. Kan brukast igjen i barnedåp, selskap, jul etc. Eg har ofte sett dei i bruk, det er jillt og gjere det ekstra jillt sy til neste par ut. Eg sydde 100 til sommarens brudlaup, då eldste dattera mi gifta seg 


Kjøpte linen på Stoff og Stil....10 meter 


Sydde dei på overlocken med ei nål slik at eg fekk ein smal søm rundt servietten



Klar til stryking og bretting



Tilslutt knytta me på bordkorta..... alle mann i sving


 Vart fine og lekre





Takk for syoppdraget!!!

Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Må si du imponerer meg! Så mye fint du har stelt i stand til bryllupet! Har lest fire innlegg med stor interesse. Her er både kreativitet og fin utførelse! Alt står til en sekser!

    Riktig god sommer fra Ingunn

    SvarSlett