torsdag 30. mai 2019

Pappas gamle kommode



 Har pussa opp pappas gamle kommode. Pappa laga den då han gjekk på snikkarskulen for ca 80 år sidan. Han brukte den på hybelen sin. No har eg malt den i grønn dus farge. 

Fyrst var den vel  trefarga.  Den vart malt blå for mange år sidan.
 Her bli den vaska og gjort klar for ny farge. Eit av vårens mange prosjekt:)))



 Veldig fornøyd med fargen Jotun 8478 Pale Green





Måtte bare vise bilde av denne hylla onkelen min Arve laga til meg då eg var liten. Eg hadde den som pyntehylle på rommet mitt i oppveksten, no er den komen til heder og ære igjen. På gjesterommet me no har pussa opp. Eg synest det er eit kult design......


Klem
Lilladør

1 kommentar:

  1. Kjent design på denne kommoden, og veldig artig at du har tatt den i bruk igjen. Koselig med hylla også. Blir mer og mer glad i ting som har en historie.

    Klem

    SvarSlett