lørdag 13. april 2019

Gule voksdukposer


 Eg har sydd meg/oss nokre gule voksdukposar til å ha ting og tang i i påska. Til å ha strikk i mellom anna praktisk og greit når påske skal tilbringast ved sjøen og strikket må jo være med.


 Eit av strikka er påskevottar. 



 Gler meg til ta i bruk mine turkopp. Kaffi og strikk passer jo godt saman......Håper på litt fjelltur og.
Her er ein lilla og ein rødt glidelås....så vi skil posane frå kvarandre.


 Stoffet/voksduken er kjøpt på Stoff og Stil på restebordet til nesten ingen ting....... fekk fem stykk av meteren eg kjøpte.




Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Flotte poser, ikke bare til påske;-)
    og disse vottene du...rålekker! men jeg tror jeg ikke ville gått igang med de;-)
    Riktig god Påske til deg og dine!
    Hilsen Annette fra sør, der det er bikkjekaldt f.t. men mannen i radioen Lover bedring;-) ;-)

    SvarSlett