søndag 14. oktober 2018

Vestlandstreffet for quiltere


I dag har eg hatt kurs på vestlandstrevfet.  Masse folk og goe stemning på Quality hotell . 


 Fine og go´e kurslokale var det og. Godt merka. Riktig nok var kurstida bare fire timar. frå 9 til kl 13. Alle deltakarane sydde minst to snømenn.


Klart for kurs.



 Heldige meg som får være kursholder til så ivrige og inspirerande kursdeltakarar.....


 Dette laga kursdeltakarane i føremiddag


 Her er mine snømenn klar til retur og ventar på nytt kurs i november. Ut på tur aldri sur :)))


 Var innom ei kjempefin medlemsutstilling. Utruleg mykje fint å sjå. Jammen mange dyktige quiltarar.




Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Huffda...der var den igjen...Oktoberquilten, eller lönnebladquilten! Min dårlige samvittighet lissom..
    Både mønster og et stooort utvalg av restestoffer har ligget her i noen år og bare ventet... og fremdeles liker jeg den meget godt! Men litt av en jobb...
    Og disse snømennene dine...har falt for dem før, bare herlig!! Flink du!
    Hilsen fra sørtyskland
    Annette

    SvarSlett
  2. ...vinter i sikt :-)) Herlig dag du har hatt.
    Fantastiske arbeider. Takk for vakre bilder. Gleder meg å se.
    Hilsen til deg fra Viola

    SvarSlett