torsdag 20. september 2018

Oslogarnfest 15. september


Eg og ei av mine håpefull var på Grünerløkka på garnfest på laurdag.  Dei arrangerte det for fyrste gong. Veldig bra. 



Litt oversiktsbilder som eg har henta frå Instagram, 



Viktig med mange og gode kafebesøk.  her frå ein verdenskjent kaffibrygger på Grünerløkka, Tim Wendelboe.



Witre var der med mønster og garnpakker. Designer og strikksnapper. Kanskje mest kjent for Nordisk sommertopp. I helga lanserte ho nytt mønster Grunerjakka.



Strikkeposer i pop up butikk på Granit den lørdagen.
StrikkedZilla


Snopa med meg denne...kanskje det kan bli litt bestemorstrikk


Picklesoslo



Plystre sin strikkeprosjektbag.....snopa eg til meg.




Ny butikk på Grünerløkka, mykje fint norsk garn 


Håndfarga Hillesvågsgarn 







Bagles og kaffi på Mathallen vart det og tid til.

Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Så mye fint det var der:-) Håper de arrangerer det flere ganger, da skal jeg ta turen dit også. Ha en fin helg! Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  2. Hei! Så fin fargerik genser du strikker! Finnes det noen oppskrift på denne ute? :)

    SvarSlett