onsdag 30. august 2017

Tur til København


Eg og gubben hadde ein flott tur til København siste helga i august. Mellom anna besøk vi Louisianna Kunstmuseum nord for byen. Kjempe fin plass og  så var vi veldig heldige med veret!






Der er er mellomanna ein kjempeflott kunst og designbutikk....  kunne bruke mange timer bare der.


Og så må vi alltid innom ein koselig liten kafe med bakgård, Cafe Royal. Mellom anna hadde vi frokost der ein dag....





 Viktig med med mange gode kafebesøk nå ein er på tur med godtlag.
Her frå kafe Norden.


Frå utstilling på Normann Concept Store. 
Kanskje dette kunne vert ei kåpe til meg i anledning perlebrylluppet vårt...... :)))


Fargerikt iallfall





Godt utvalg 


Utsikt frå Hay-butikken i sentrum av København



Mange butikker solgte masker. Kanskje noko nytt eller litt in i interiøret. Men det fasinerte ikkje meg ennå iallfall, sjølv om eg kanskje er lett påvirkelig.


Må jo avsløre at eg var innom tre garnbutikker og litt garn vart med heim.

Klem
reiseglad Lilla dør

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar