onsdag 12. juli 2017

Venninebesøk + syrom = glede


 I helga hadde me besøk av nokre venner heimante ....takk for jille helg saman med dokke..... Eg og vennina mi fekk til og med tid til nokre stunder på syrommet. Eg hadde fått i heimelekse før ho kom å sy saman nokre ruter pluss kant til tvister brikke. 


 Me skar den opp etter eit visst system:) med twister linjal


 Slik vart mi tvister brikke. Klar til quilting. Håper eg får sy den ferdig før ferien :)


Kjekk å sy men ein treng, som alt anna syarbeid, vere nøyaktig og stryke etter kvart.



Her er Laila sin


 Her er endå eit syprosjekt etter ein tur innom Lappelykke.... skal få se meir når det er heilt ferdig..... 




Av restane etter tvist brikka sydde vi på kvit kant rundt midtbitane og reinskar dei......vel og merke litt på skeiva. Denne brikka er klar til å sy saman..... Laila si vart klar til quilting men eg gløymde å få bilde av den....
Tusen takk for gode og inspirerande timar på syrommet Laila. Gler meg til neste felles syprosjekt...kanskje me får det til i sommer..... ut i havgapet eller på hytta mi.


Klem
Lilla dør

4 kommentarer:

  1. Så flott da kan du læra meg 👍😎 ha en fin kveld m søm.....

    SvarSlett
  2. Sjølvtakk Kari for ei kjekke helg ilag med dokke 😍😍 og ikkje minst for koseleg tid på syrommet ilag med deg 😍 Kanskje vi klara å få til litt sying ilag i sommar, det hadde vore utrulig kjekt 😍😍 kos deg på syrommet fortsatt 😍😍

    SvarSlett
  3. Når jeg ser alt det fine du lager, skulle jeg ønske jeg hadde mer tålmodighet ved symaskina......

    Fortsatt god sommer!

    Klem

    SvarSlett