tirsdag 20. september 2016

Stemningsrapport frå terrassen i september



 Pelagoniane blomstrer for fullt ennå og gir fin sommarfølelse på terrassen fortsatt.







 Syrinhortensia,  ein type som blomstrar no utover hausten. Jillt med blomar om hausten og.



Denne var eg på vei til å hive etter ferien men etter litt omsorg og mykje vatning kom den tilbake og blomstrar fortsatt rikelig.


 Sist eg besøkte Ullrommet vart eg  igjen inspirert av farging ....sjå desse fiolane, som er blitt til den fine fargen på broderitråden.


Her rabarbra farging på gang:))

Sjå meir her om farging og besøk hjå Ullrommet.


Så no har eg sett mitt eige glas :) Kanskje får eg det til........ Har ein plan om å få prøvd meg på plantefarging og kaldfarging på krukke. Kanskje blir rababrarotfarging neste fargeprosjekt:)

Har kjøpt meg ei flott bok til inspirasjon og ideskaping....



 Fantastisk fint ver me har på Jæren for tida.... kan sitje ute til langt ut på kveldane, mørkt med sterarinlys og varmt .... det er kos. Ha ei fin og kreativ veke fortsatt....


Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Her var det mykje fint å sjå...... ja den terassen den er eg nok litt misunnelig på ... må vel berre innrømme det, men er no glad eg får bruke den litt av og til :-)
    Klem frå meg :-)

    SvarSlett