onsdag 31. august 2016

Nupereller........ må bare kjøpe dei når eg kjem over dei til gi - bort pris:)...



 Når eg kjem over slike skattar må eg bare kjøpe dei.  Desse kom eg over sist eg var innom ein Fretex butikk... Pris kr 39,- pr stk. Tenk på arbeidet som ligg bak kvar brikke og tenk så få som kan denne handarbeidsteknikken. Eg har vel ein samlemani på dette:) Så her vart det eit kupp!!!!....igjen. Eg kjøpte langt frå alle denne gongen (angrar no)


Dette flotte fatet frå Figgjo stod der og



 Sjå kor fine dei er!


 Litt uvant med grønnmelert, men kult. Gamalt og nytt på bordet i stova no.




Klar for fleire :)

Klem
Lilla dør

4 kommentarer:

  1. Jeg har så lyst til å lære meg å lage nupereller, det ser så fint ut! Skjønner godt at du må ta med nesten alle når du finner:)

    SvarSlett
  2. Eg kan læra deg å laga dine egne Kari ☺️

    SvarSlett
  3. Så heldig du var som kom over dette - skikkelig lekkert😊

    SvarSlett
  4. Du snakker om kupp! Bruk det og nyt det! Samlemani er det flere som har. Vi er nok mange i generasjonen til Øystein Sunde i alle fall. Kjekt å ha! Tror det er bra for oss at vi omgir oss med ting vi synes om.

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett