lørdag 2. juli 2016

Blomsterkransar


Sist helg hadde me bryllaup, minste jenta mi gifta seg :).
Ho har alltid vore glad i blomsterkransar og sidan det var midtsommar inviterte ho bryllaupsgjestene til å bruke blomsterkrans ..mange fine kranser vart det. Nedanfor kan du sjå våre kransar. Til og med eg brukte blomsterkrans.



Svigerdattera mi, den eldste av jentene mine og eg fekk Jofrid til lage kransar til oss. Kjempefine og holdbare, me brukte dei både i bryllaupet og på hagefesten dagen etterpå, like fine var dei.
Var kjempefornøgde med dei.


Den eine var litt meir kraftig enn dei to andre....etter ynskje


Sjå så fine jenter og blomsterkransar



Her låner brura søstra sin krans frå dagen før på hagefesten


her har dattera mi min krans på hagefesten dagen derpå.
Var dei ikkje fantastisk fine?


Må bare vise at det gjeld å utnytte blomstrane fullt ut :). Eg la dei i kjøleskapet i plast då dei ikkje var i bruk og tilslutt enda dei som bordpynt ca ei veke etter brullaupet.


Klem Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med dattera sitt bryllup.
    Nydelige kranser. Koselig i et midtsommerbryllup
    Ha en fortsatt god sommer :)

    SvarSlett
  2. Fine blomsterjente og kranser :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine både kransane og jentene....... savna bilde av deg med krans, det var jo nydelig for eg har sett det..... Klem frå ei som gleda seg til Jæren tur om ei veke

    SvarSlett
  4. Dette var stas! Gratulerer! Veldig fine kranser og vakre jenter!

    Fortsatt god sommer!

    Klem

    SvarSlett