lørdag 30. april 2016

Kreativ utfordring liker eg


Eg fekk den stoffpakken sist helg av ei go´e venninne med utfordring om at eg skulle sy noko av den. Ho var spent på kva det vart og det er i grunnen eg og. Sjølv om  eg likar  slike utfordringar veldig godt.


Flott stoff i fine fargar. Butikken ho hadde kjøpt det i kalla det amerikapakke ...litt usikker på kvifor, men men

Sjå desse flott bilda eg tok den helga frå "#verdasjillastehytta". Her frå stovevindauget:)


 i fjæra
sjå så klar sjøen er.....



Dette går an   


Det var ikkje så verst dette heller. Var innom lokal butikken og kafen der:)........ måtte bare, hadde jo feriedag og alt


Eg skal legge ut bilde når produktet er ferdig...kanskje snart kanskje om ei stund etter godgjeringsprossessen :)


I kveld passert eg 350 000 sidevisninger på bloggen min.
 Hjelp, er heilt imponert over kor mange som er innom og ser. Tusen takk for alle kommentarar og oppmuntringar . Alltid jillt med tilbakemeldinger....
Har nett mottatt mi 6. Lilla dør bok. Kjekt sjå tilbake på min lille " kreative" verden.

Klem
Lilla dør


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar