tirsdag 26. januar 2016

Førebuinger til hyttekveld i hagehytta med mysterie-strikk :)



Eg har invitere nokre strikkeglade damer til kreativ kveld i hagehytta. Inngangsbilletten er at dei skal strikke  ei remse på ca 12 cm x 32 cm i kvitt elller grått. Og ha med seg tynt ullgarn i vinterfargar.
Det er hemmeleg kva dei skal lage den kvelden, så eg skal legge ut bilde i slutten av veka som viser kva det blir til :)



 Alle årstider har sin sjarm, og det jillt å pynte og være i vinterland no når me også kan glede oss til meir fargar og vår:)







 Eg valgt ulike strukturer i stikket.  Strikka av ulike rester eg har av ullgarn i vinterfaga og det vart meir enn ei remse hjå meg......



Tusen takk til dokke som er innom bloggen og legg igjen eit spor. Eg set stor pris på det. 

Klem
Lilla dør

4 kommentarer:

  1. Blir spennande å sjå kva de skal lage.....heilt sikkert noko fint .... fantastisk flotte skøyter og ski du hadde, dei likte eg ......Lykke til i kveld:-) Klem

    SvarSlett
  2. Såg skikkelig mystisk ut.....

    SvarSlett