mandag 13. juli 2015

Kupp igjen:)


 Eg var innom Gjenbruken etterjobb for eit par veker sidan. Då ramla eg over nokre godbitar. Mellom anna denne flotte store håndbroderte og heile "løper" til ein nett sum av kr 30,-. Fantastisk 
Skål frå Egersund med stråmønster, måtte bare ha den og.....knallfin og nostalgisk. 




 Sjå dette fine håndbrodert motivet...tenk få dekke eit kaffibord med den løperen. Må velge servise og kaffimat med omhu då:)


 Lekkert



 Desse og fekk eg med. Håndhekla i tynntråd. Fine var dei og nesten gratis. Kor mykje dei blir brukt er eg usikker men jillt å ha......der kjem samlemanien litt inn. Men noen "griller" må ein ha.






 Nuperellserviett er alltid jillt å finne. Utdødande håndarbeid trur eg.


 Velkommen innom i Skorane på kaffi i sommar. Den passar kanskje best der.


 Ha ein goé sommar forsatt.
Eg venter på ferie og på at sommarveret skal kome.


Klem
lilladør

1 kommentar:

  1. Kjempefin løper og den tallerken var jo bare lekker .....

    SvarSlett