onsdag 10. juni 2015

Sørlandstur



Sist lørdag, den 6. juni reiste me til Kristiansand og Grimstad og henta heim ein student :). Me peila oss inn på frokost på Drømmeplassen i Kristiansand.... eit bakeri med kafe. Noko for alle sansane,   kan anbefalast.



Litt tid til shopping og innsamling av inspirasjon i interiør- og stoffbutikkar.
Her vindaugskikking hjå Kreativ Quilt.  Det vart litt stoffhandel og, sjølv om eg har kjøpestopp for stoff.....bare litt vart det.......måtte baaaaaare,  eg trong det:)

Lyspunktet
er ein fargerik butikk.  Dei og har mykje kjekt.


Lunsj på Apoteket i Grimstad.


Litt gatevandring i smauene i Grimstad. Her foran koselige kafe Ibsen.






På skulen var det både koldtbord og kakebord. Mykje jill underholdning, konsertar og vitnemålsutdeling. Følte meg som stolt mor.


Sommarfølelse!


Tur langs stien ned mot sjøen.


Var heldig å traff mange kjekke folk,  noen kjente me frå før, og me vart kjent med nye......kan det bli bedre. Mellom anna traff eg ei som eg hadde vore hjå for 15 - 16 år siden og handla fint neverarbeid..... Denne sukkerdåsen som ho har laga har vore i bruk hjå oss siden då:). Ho også hadde ein sønn på skulen. Tips, ho lagar forsatt flott neverarbeid.


s
Sekk som ho har laga 


Ha forsatt ei fin veke . Her ventar vi på male ver :)

Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Nå fikk jeg jammen sommerfølelse her jeg sitter og ser ut på regn og blåst. Så koselig med sommeravslutning! Ikke mye av det slaget nå for tida. Malevær kan vi bare glømme her akkurat nå.

    Ha en strålende dag uansett vær!

    Klem

    SvarSlett