tirsdag 5. mai 2015

Hyttehelg


 Sist helg var me på hytta.  Fantastiske dagar der vi var så heldige og fekk mykje besøk. Vi fekk og vore mykje ute... så det vart lite maling etc. Gjorde ikkje særleg anna "fornuftig" enn å lada batteria :)


 Fine blomar  utforbi hytteveggen i skogkanten......Kusymra lyst opp i sola


 Skogsfiol


 Måtte ein tur inn til butikken i Eikefjord. Der stod desse fine syklane utforbi ein av to butikker der.... 
Gult er kult!


 Mange og goé kaffikopper vart det i fjæra. Eg og gubben har fått kvar vårt mummikrus i "plast" perfekt til den bruken. Enten det er på sjøen i båten, i fjæra eller i skogholtet smaker kaffien godt.
Livet er herligt!


 Vika og Skorafjæra. Drømmeplassen spør du meg!


 Fekk rydda litt i naustet.
Her er garnkassen klar til bruk igjen.


 Fjoslykt kan komme godt med, og så har eg sansen for stilen.


 Lørdagen hadde me grillfest i fjæra saman med dei fleste hyttenaboane. Kjempejillt . Sjølv om det var sol var det frisk temperatur. Men det heiter jo ikkje dårleg ver men dårlege klær. Så her var det bare å kle seg. 
Noen hadde fått seg ny popcorn gryte, den fungerte fantastisk ......kjempe gode vart dei.

Takk for fin helg!
Gleder meg til neste tur!

Klem
Lilla dør

4 kommentarer:

  1. Dette såg kooooselig .......viktig å lade batteria og .... gle meg til de kem att ... vi blir heime den helga
    Klem

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Hei! Var nett ein tur innom bloggen etter gammalt:) No såg eg desse mummikoppane hos deg, og eg lurer på kor dei er kjøpt. Har prøvd å leite på nettet, men eg finn ikkje noko liknandes der iallfall. Er dei i plast, altså?
    Ha ein fin kveld!

    PS! Kan du svare meg inne på bloggen min, for eg får ikkje denne varsle-knappen til å virke.....

    SvarSlett
  4. Du gjorde det som er aller viktigst på hytta du! Det er jo selvfølgelig å lade batteriene :)

    SvarSlett