søndag 26. april 2015

Fleire sengeteppe på gang


Nå er eg ferdig med sengeteppet eg sydde av skjortene til pappa.  Planen er å ha det på hytta. Gleder meg til å ta det i bruk neste helg . Kan prøve å legge ut bilde når det er på plass.....eit lite glimt frå hytta. Eit oppussingsprosjekt me held på med.


Bakstykke!
Her ser dokke litt av quiltinga, som eg gjorde med symaskina.


Til ære for fotografen på terrassen idag:) i sola



Nytt sengeteppe på gang... av eit stoff eg kjøpte i London for ei tid tilbake. Eg har jo det med den modningen av stoff og garn før eg tar det i  bruk:). Dette blir nok endå eit sengeteppe til hytta, kombinert som  sommarteppe ute i sola.



Bakstykke. 

 Eg valgte å quilte teppet på tvers. Med sømmer med ulike mellomrom.
Måtte ta kjøkkenbordet til hjelp i helga. Må ha god plass når eg syr på slike store prosjekt.


Kantane, her blir det blomster på blomster, men eg synest det passa som kant. Ekstra jillt når eg kan bruke frå lageret mitt.


Har nokre meter med håndsøm framfor meg. Ei side om gangen så pluteslig ferdig.... Sytalaust arbeid.... 

Ha ei kreativ veke!

Klem
Lilla dør

7 kommentarer:

  1. Fantastisk fine begge teppene :) Du må lære meg å quilte med vatt og stoff bak en gong..
    Gleder meg å se flere bilder..
    Fin kveld

    Hege

    SvarSlett
  2. Så tøft med sengeteppe av skjorter! Det var en veldig fin sammensetning av ruter:) Blomsterteppet blir også veldig fint :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine teppe begge to :-) du er flink, rask og effektiv Kari :-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefine! Så flott måte å til gjenbruk. Så koselig det blir å ta disse i bruk;)

    SvarSlett
  5. Så fine tepper med hver sin historie. Du er ikke alene om å la stoffene ligge til modning. :-)
    Gleder meg til å se ditt neste prosjekt.
    Berit

    SvarSlett
  6. Så fint skjorte-teppe ut har sydd :)

    SvarSlett