tirsdag 17. mars 2015

Solgaranti


 Eg har hekla nokre bordskånarar, bordpynt eller brikker til påske. Vart inspiret av ei på Instragram. Oppskrifta fann eg på ein link der; makeandtakes.com,   Crochet Sun Coasters.


 Eg hekla dei i bomullsgarn. 
Her har eg spreidd dei utover ein benk på terrassen i går i ettermiddagssola.



 Dei var enkle å hekle.




 Vitamininnsprøyting.....



Kjekt når ein kan sette seg ut i sola etter arbeid og nyte våren medan middagen kokar. Det liker eg. Ekstra jillt når ein då har så frisk gul tråd å hekle av......... fekk ein inspirasjon og ide her ein dag.


Ha ei fin vår veke forsatt!

Klem
Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Friskt og fint :-) du er kreativ du som alltid :-)

    SvarSlett
  2. Gult er kult :) De ble fine - skikkelig oppkvikkere :)

    SvarSlett
  3. Fine bordskånere med påska rett rundt hjørnet! Det er så på sin plass med gult på denne tida av året.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. De ble så fine og glade.
    Klem

    SvarSlett