søndag 16. mars 2014

Dette inspirerer meg akkurat no


 Sjå dei fantastisk fine rosene.  Rosene ropar om vår og energi:) Heldige meg som fekk slik fine bukett. Tusen takk til giver.  Klem


 Desse fantastisk flott bøkene kjøpte eg i Tyskland i sist veke. Knall fine. Den eine er om borddekking.


Dette har eg heklet mitt i no. Fargane er bare heilt topp for meg. Er dei ikkje kjempe fine. Eg held på med eit slumreteppe som stadig veks :)




Knallbra blomsterblad fra Tyskland med mykje vår- og påskeinspirasjon. Irisbildet og stemorsblomsten i kofferten er frå bladet.

 Jillt og få  innput med fridager og tur ut i verda:) slik eg hadde i sist veke.





Og det vårast ute. Dette bilde er frå trappa.

Håper eg klarte å dele litt på inspirasjonen
Ha ei goé veke.
Klem
Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Ja, det klarte du! Herlig med farger og blomster, både inne og ute, og inspirasjonsbøker får man aldri nok av!
    Ha ei flott uke,

    SvarSlett
  2. Fargerikt og koselig innlegg.
    Klemz

    SvarSlett
  3. Så fin blogg du har!! Og fantastisk vakker rosebukett som sprer glede og vårstemning :) Du er jammen meg en allsidig dame, med mange forskjellige prosjekt på både symaskin, heklenål og strikkepinner - slikt inspirerer!! Jeg ser du skal holde kurs på vestlandstreffet i Florø til høsten...kjenner jeg har VELDIG lyst til å delta, men det er for tidlig å bestemme seg akkurat i dag.

    Ønsker deg ei fin og kreativ uke :)

    Trønderklem fra Liv Iren

    SvarSlett
  4. Herlige vårbilder.
    Har og fått satt litt vårplanter på trappa.
    Håper bare de ikke blåser sin vei i dag.
    Her skulle en nesten tro en var på Jæren.
    Ønsker deg ei herlig våruke :)

    SvarSlett
  5. Åh, her var det masse fargerik inspirasjon! Nå kom jeg i vårstemning :)

    SvarSlett