onsdag 11. desember 2013

Julegjester og julepakkar:)


 Det nærma seg tida når julegjestene kjem heim. Jillt å  reie opp senger og pynte til jul:)


 I tida fram til julegjestene kjem er eit av romma blitt lagerplass for ein del av julegåvene. Eg fann ut at rødt elller/og kvit var  eit aktuelt gåvepapir :). Dei fleste gåvene eg kjøpte før helga fekk eg  det papiret på. Kunne nesten tru det var planlagt men det var det ikkje. 



 Ellers liker eg å lage nokre gåveposer til julegåvene. Blir endå meir personleg preg på det då.
Jillt å gi og jillt å få.


 Denne posen er i lin med fototrykk. Eg skreiv ut foto på stoff i printeren.
Ellers likar eg godt å bruke gråpapir  sjå her til innpakning av julegåvene:) 


Nye putetrekk har eg sydd til desse 80x80 putene eg har lagt min elsk på. Dei to siste vart rødprikkete  (stoffet er ifrå Lisi Design på Jærhagen) som matcher julesengklærne frå Ikea.

Eg gler meg til jul og til julegjestene kjem.

Adventsklem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Lekkert med alt i rødt og hvitt! Og kjekt å være ferdig med noe...... Du må sjekke julepapiret før du handler, slik at det matcher........

    SvarSlett
  2. Tenker julegjestene setter pris på å komme til deg også :)

    SvarSlett
  3. Kjempekoslig! Gleder meg såååå t å komme hjem til dere :) I mens koser vi oss med kalendergavene og tanken på at vi snaaart kan vende snuten hjemover.

    SvarSlett