torsdag 6. juni 2013

Kaffe Fasset utstilling i London


 Kaffe Fassett 
 A life in colour
 50 yeas of textile art
Utstilling i Fashion and Textile Museum in London.

Tenk eg var så heldig å få besøke utstillinga til favorittdesigneren min sist helg.  Eg likar stilen og ikkje minst det fargerike uttrykket han har. Multikunster i alt frå strikk, design av stoff, patchwork , maling av bilder etc. og broderi. Eg har nokre få smakebitar med bilete frå ein kjempe flott og stor utstilling. 


Shirt stripes Boxes
2001


Fargeriktig og flott. Som vanleg for Kaffe Fassett:)



Wedding Snowball
2005


Mykje strikk var det og


Masse broderi



Malte bilete


Ein vegg med ulike stoffprøver med hans design pluss ulike strikkeprøver. Til å ta og føle på.





Det var og ein Museumsshop der det var mulig kjøpe ein del litteratur av og om han. Så inspirasjonen er der...... bare at tida strekk ikkje alltid til. Fekk snopa med litt stoff og. Det gjeld å ha nok arbeid til hausten/vinteren.:))))

Tusen takk for alle kommentarer.  Det er alltid godt og jillt når du legger igjen eit livstegn.

Klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Åh, der skulle jeg gjerne vært! Kaffe Fasset er en av mine favorittdesignere også. Jeg har noen stoffbiter liggende som nesten er for fine til å brukes...Likte veldig godt teppet på det nederste bildet. Spreke stoffer, farger og design!

    SvarSlett
  2. Heldiggris seier eg berre. Du værden så mykje flott!!!!

    Ha ei forsatt god helg!

    SvarSlett
  3. kJEMPEFLOTT KARI FORSTÅR GODT AT DU HAR KOSA DEG. hAN ER BARE ET FUNN.mr

    SvarSlett