søndag 28. april 2013

Peoner, roser, ranunkler og tusenfryd


 Ranunkler


 Eg var så heldig å få være med og pynte til konfirmasjonen til ei eg er tante til. Med slike flotte farger og blomar måtte det bare bli fint :).
Jillt med litt kreative utfordringer!!! Skulle være lys rosa, røft og sart samtidig. Igrunnen ein god  kombinasjon. Jillt når dei har ynskje sjølv.. Konfirmanten hadde og laga flotte bordkort.


 Her jobbast det.
Litt Pepsi max inn i mellom.


Ulike vaser noen nye noen gjenbruk.
Norgesglass til kubbelysa.


 Peon


Ranunkler



























Pavlova kake hadde eg med. Igrunnen blitt mi kake det:)


Goé veke vidare
Tusen takk for alle kommentarer, det varmar og gir meg mykje inspirasjon. Håper eg
klarer å gje litt av den inspirasjonen tilbake.

Varm klem frå 
Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Så vakkert pyntet. Helt skjønt ble det. Her kan jeg tenke meg at du koste deg. Et tips: Hell litt grovsalt i bunnen på Norgesglassene. Det er fint,,og lysene står stødigere. Blir ikke så mye stearin å vaske vekk. det funker.
    klemz

    SvarSlett
  2. Så mykje flotte blomar .....kva er det du Kari ikkje kan ....?
    Ha ei god veke .
    Klem Laila

    SvarSlett
  3. Nydelige farger og bordpynt. Du får til det meste.
    Pavlova er også ein av mine favoritter og denne ser farlig god ut. Nydelig pynta i friske farger.
    KariLklem:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin pynting, flotte blomster i alle oppsetninger, du er god Kari :)

    Hege

    SvarSlett
  5. Ja her var det mange nydelige bilder.
    Såg noen som Brita hadde tatt på lørdagen.
    Nydelige blomster. Koselig å pynte når en har
    så mye flotte å pynte med.
    Forstod dere hadde hatt en flott dag.
    Ønsker deg ei flott våruke :)

    SvarSlett