mandag 11. februar 2013

To jille ting


 To ting som er viktig for meg er goé kaffi og blomar. Og når blomane er i slike fine farger blir det ein ekstra fryd. Spesielt no når ein er klar for vår og friske fargar igjen.


 Eit brett med blomster med fantastisk flott fargespel.


Så no er eg klar for ettermiddagkaffien og til å nyte fargane og blomane atter ein gong.
Ikkje ofte eg er så heldig å ha eit heilt brett med blomar på sofabordet. Morsdagskupp:) LIKER det :))))). Tusen takk!

Goé ettermiddag
klem 
lilla dør

4 kommentarer:

  1. Oi, det var litt av ei blomstereng! Eg er veldig glad i nellikar:)

    SvarSlett
  2. Oi. Så flott !! Et brett fullt av blomster, det er jammen ikke dårlig. Og kaffe, ja, det er et must. D

    SvarSlett
  3. For eit syn. Med god kaffi attåt..... Det minner om vår :))

    SvarSlett
  4. Wow!!! :) utrulig stillig me alle de blomstene! Det gjorde meg vår glad :)

    SvarSlett