søndag 27. januar 2013

Syhelg :)


 Som sagt har eg hatt ei roleg og jille helg. Få vert mykje på syrommet. Mellom anna sydd ei lita toalettveske/sminkeveske . 


 Har leika meg og lært litt meir om og med broderienheten på symaskina mi. Det trengs....ennå er  det den som har kontroll og eg prøve henge med:))). Kjempe jillt og timane flyge. 


 Her fekk eg teksten til å igjenta og igjenta seg. Artig effekt.


 Ferdige produktet klar til bruk.





Har sydd ein del meir i løpet av helga. Det kjem meir etterkvart.
Det skal fotograferast og bloggast.

Klem 
Lilla dør

10 kommentarer:

  1. Kjempefin toalettmappe og så stilig at symaskinen kan sy tekst. Det kan ikke min, men den er gammel og ikke avansert nok. Ikke syr jeg så mye heller lenger for den saks skyld. Kjekt å finne andre Jærbuer her i bloggverdenen.

    SvarSlett
  2. Kjempefine! :) Snakkes i morgen! ;) mvh Marita

    SvarSlett
  3. Så flott :) kjekt med maskin som kan brodere.... Det kan ikke min.
    Jeg syr også små vesker i kveld :)
    Ønsker deg en sømmelig ny fin uke :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Veldig fine, glede meg å sjå dei, kanskje i mårå????
    Hege ;) ;)

    SvarSlett
  5. Så fin den ble. Stilig med brodert tekst. D

    SvarSlett
  6. Stilig. Takk for titten gle med til å sjå resten:))

    SvarSlett
  7. Så stilig sminkeveske! Tøft med skrift på, imponert over hva disse symaskinene kan. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, så jeg kunne bli kjent med din blogg, kommer igjen her:)

    SvarSlett
  8. Kjempe stilig Kari, du e goe;) ha ei fin uke;))

    SvarSlett
  9. Kjempeflott produkt og spennande symaskin. MR.

    SvarSlett
  10. Kult!

    Kjekt med slike hendige hjelpemiddel;0)

    Solklem

    SvarSlett