torsdag 7. juni 2012

Kjekt med...


rolig sommerettermiddag på terrassen der ein kan ha goé tid og bare nyte det! Slik som i ettermiddag med kaffi og litt stichery. Kjøpte meg ein materiallpakke i Bergen på NQF-årsmøtet. Designa av Elisabeth Michalsen. Enten til toalettveske elller mappe til 
å ha broderi i.  Kjenne eg meg rett blir det nok litt min egen vri på syinga etter kvart:)))  eige preg liker eg.




Liljekonvall frå hagen


 Då eg var i London i vår kjøpte eg meg afternoon te....den er blitt eit favoritt og itillegg var den opp i ein fine turkis boks:)) Men eg kjøpte teen fordi han er god, ikkje fordi boksen var fin.




Takk til alle kommentarer og besøk på bloggen i det siste. Kjempeartig. Set pris på kvar enkelt. 
Ha ei fin helg.

Klem Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Hei igjen :)
    Så fint design av Elisabeth :)
    Jeg likte godt vasen også som liljekonvallene var i.... har du kjøpt den her i distriktet?
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Nå var det jammen lenge siden jeg var innom her sist.
    Har skjer det stadig saker og ting.
    Tøff den lampen du har strikket skjerm til.
    Og putene til utestolene var jo flotte. Et nydelig stoff.
    Og så har du så mange fine blomster. Her har jeg ikke fått plantet
    så mye enda. Ikke så lenge siden siste frostnatta.
    Men nå tror jeg det er trygt.
    Ønsker deg en riktig god sommer :)

    SvarSlett
  3. Kjekt med håndsøm på denne tiden.....
    Nydelige bilder .....kos deg mase på terassen i helgem

    Klem til deg

    SvarSlett