mandag 19. desember 2011

Glimt ifrå kjøkkenvinduskarmen min no i desember.


 Har "colakasse" med rom. Den vart sett på høgkant og brukt til settekasse for ulike pynteting som høyrer jula til.  Noko er gamalt frå det eg laga som barn og noko er nyinnkjøt eller fått:)



Denne nissen har eg sydd i ullstoff og malt på ein del av detaljane.

 Denne er tova eg på ein mal og stappa med ull etterpå.:)

 Desse nisseungane har strikka kropp og laga hovud av tricotstoff på ull som er forma som kuler. 


Ha fin desember forsatt.




Denne leveggen fekk frå Tone (Heimefronten) for mange år sidan. Er kjempe glad i den. Brukt som bakgrun i kjøkkenvidauget mitt. Fine å ha som bakgrunn til snømennene eller nissane. Så Tone, denne var bare heilt topp. 

2 kommentarer:

  1. Her er det mykje flott!!

    Det er kjekt å blande nytt og gammalt!

    Solklem

    SvarSlett
  2. Enig med Solsaum ja , her var det mykje flott :)
    Ynskjer dokke alle ei god julefeiring.
    Klem Laila

    SvarSlett