torsdag 12. mars 2026
Lys i dokkehuset
1950 og 1960 åra. men brukbar
Gubben hjalp meg å fikse original lyset frå 1957. både lysbryter og lyspærene funka. det trongs nye batteri.
Klem
Lilla dør
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar